Senaste nytt

SAS nya beta-sida

Status
Stängd för vidare inlägg.

Gearup

Medlem
Det är väl en vanesak men jag tycker verkligen att den nuvarande sidan är bättre. Som någon nämnde tidigare så känns det som att en del information saknas på sidan
 
Nog för att det är på väg mot en stilren design...men UX-mässigt bra är det verkligen inte. Tyvärr. :( Man ser potentialen, men den faller kort. Väldigt kort. :(
 

kexxcream

Medlem
Hade lite tid över och knåpade ihop ett gladare alternativ.

Screenshot 2016-08-04 23.31.20.png
 

ollek

Medlem
Här är det iaf rätt, EuroBonus medlemsnivåer - SAS

Vad som är mycket mer oroväckande är att om man kollar poängtabellerna på Poängtabeller – så många poäng kostar och ger en resa - SAS så har Europa-North/Central America höjts från 70/110/150K poäng till 110/150/190K poäng!! Jag misstänker att man höjer priset och siktar mot längsta sträckan, då det är väsentlig skillnad på öst- och västkust... Alla andra siffror verkar nämligen stämma så vete fasen om det är typo.

Sitter och planerar en resa till Mexico City i höst/vinter och detta känns ju oroväckande. Har i nuläget strax över 110000 poäng att spendera, men satsar på att håva in lite till för en eventuell premiär i first.

Detta kan ju sätta käppar i hjulet, något som vet något mer?
 

Tonton

Medlem

seat56f

Medlem
Jag tror det är förvirring om riktningen som spökar. Det verkar kosta 110/150/190 att åka *A till Europa från Nordamerika.
Skärmklipp.PNG


Edit: Och den där tabellen från nord-/centralamerika verkar kajko, 70k för biz men 50k för first (som dock inte finns, eftersom domestic first motsvaras av business?)
 
Det mest intressanta med dagens premiär av SAS nya uniformer är ändå sista textraden i inlägget på Instagram "soon launch a new digital plattform". När är "snart"??

70f38616b6959f6a399cc30f66bdbbf1.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen