Senaste nytt

SAS nya beta-sida

Status
Stängd för vidare inlägg.

Lynx

Medlem
När man väljer land och min flygplats kan man tyvärr inte välja Sverige och Köpenhamn, finns bara Stockholm, Göteborg och Malmö som val.....
 

PetrelliDK

Medlem
Kan ærlig talt bedre lide den nuværende hjemmeside.

Jeg ville også foretrække hvis de puttede fokus på at have deres hjemmside oppe at køre 24/7 i stedet for at ændre på GUI(Som tydeligvist ikke er for det bedre)

Den minder mig om en dårlig udgave af united.com
 
Last edited:

Stenis32

Medlem
SAS nya Beta-sida börjar ta form, och jag tycker den förtjänar en egen tråd.
Nu kan man logga in och se sin Eurobonus-sida t ex. Jag vet inte hur allvarligt man kan ta det iom att det är en beta, men så som det är skrivet så blir rabatten sämre för Diamonds på bonusresor som bokas med bästa tillgång. Eller så är det bara platshållartext...
Adressen är i alla händelser Billiga flygbiljetter och flygresor – sök och boka flyg - SAS

Här är det iaf rätt, EuroBonus medlemsnivåer - SAS

Vad som är mycket mer oroväckande är att om man kollar poängtabellerna på Poängtabeller – så många poäng kostar och ger en resa - SAS så har Europa-North/Central America höjts från 70/110/150K poäng till 110/150/190K poäng!! Jag misstänker att man höjer priset och siktar mot längsta sträckan, då det är väsentlig skillnad på öst- och västkust... Alla andra siffror verkar nämligen stämma så vete fasen om det är typo.
 
Här är det iaf rätt, EuroBonus medlemsnivåer - SAS

Vad som är mycket mer oroväckande är att om man kollar poängtabellerna på Poängtabeller – så många poäng kostar och ger en resa - SAS så har Europa-North/Central America höjts från 70/110/150K poäng till 110/150/190K poäng!! Jag misstänker att man höjer priset och siktar mot längsta sträckan, då det är väsentlig skillnad på öst- och västkust... Alla andra siffror verkar nämligen stämma så vete fasen om det är typo.
Skönt att det står rätt där på det första, men det andra är inte lika skönt. Men vi får hoppas att det inte blir så.
 

Jay

Medlem
Rätt klent om man kör från mobilen, kan knappt se någonting. Men så är det ju bara en betaversion. Den gamla sidan tycker jag har god funktionalitet (så länge den inte ligger nere..) men det behövs en liten uppfräschning rent grafiskt.

Skönt att det står rätt där på det första, men det andra är inte lika skönt. Men vi får hoppas att det inte blir så.
Får man behålla status tills 2049 så kan man nog leva med försämringen i award redemptions ;)
 
Last edited by a moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen