Senaste nytt

SAS nya beta-sida

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lite otydligt om återbetalnings- & ombokningsregler av SAS Plus.
Är det SAS Plus Saver de visar på resultatet?

Visa bifogad bild 54827

Just det där har jag anmält. Och märkligt att premium-biljetterna visas till vänster. Förut kom Go först och alla andra bolag har den ordningen med business till höger.

Tydligt är det inte, men vill man inte ha Saver så får man kryssa i rutan nere till höger på din bild @Dr. Miles
 
Enligt min åsikt ett dåligt GUI. STOR och "luftig" design men minimal information på en sida. Ifs är detta den nya designtrenden. Kompakt och med mer information på en skärmsida ska det va!
Istället har man valt att ta med nonsensinformation på blandad svenska/engelska som "Bekvämlighet ombord: Great/Någonting extra/Det bästa".

Noterar även att mat inte verkar ingå på långflygningar i GO i dagens beta. :)
 
Jag har EBD till 12/49 hoppas man får behålla
Det ser ut att vara utgångsdatum för poängen, inte statusen :)

Edit: eller nej, du har rätt!
Namnlöst.jpg
 

Thornado

Medlem
Enligt min åsikt ett dåligt GUI. STOR och "luftig" design men minimal information på en sida. Ifs är detta den nya designtrenden. Kompakt och med mer information på en skärmsida ska det va!

Håller helt och hållet med dig, och det var just det här jag var rädd för när det började pratas om ny websida. Trots att många haft starka negativa åsikter om "gamla" sas.se så har jag tyckt att den varit riktigt bra (om de bara kunnat fixa stabilitetsproblemen).
 

Hachans

Medlem
Jag var med i fokusgruppstesten för de där sidorna. Vad exakt som sas (heh) och liknande kan jag inte prata om, men det var en rolig upplevelse och ska bli spännande att se om några av funktionerna jag lyfte fram är med! :)
 

E.K

Medlem
Gjorde en liten "Dummy Booking" och reagerade mest på att jag i alla fall inte lyckades hitta någon bokningsklass "Farebasis"

Någon annan som lyckats med denna detalj??
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen