SAS morgonflyg blir nu tystare ombord

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av BusinessClass, 1 Juni 2016.

1. BusinessClass

BusinessClass Redaktör

b5cec8a97479d5f4_800x800ar

Nu blir det tystare ombord på SAS morgonavgångar. En nyhet för alla SAS resenärer som reser ofta på morgonen är att SAS nu inleder Silent Morning Flights. Besättningen hälsar välkomna ombord, därefter sker ingen servicekommunikation mellan säkerhetsgenomgången och strax inför landning. SAS fortsätter att förbättra för Skandinaviens frekventa resenärer och inleder nu ett test där…

Se hela inlägget

2. Walter

Walter Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hade varit skönt om de kunde låta bli tända upp kabinen med den mörka delen av året.

sammyj, Agö och KeXx gillar detta.
  3. Hurra! Mindre skitsnack på flyget är mycket välkommet! Jag skiter i vad kaptenen, styrmannen, pursern och hens kollego heter. Jag skiter i matutbudet (som ändå alltid är samma klena utbud hos SAS) och jag skiter i vädret både här och på destinationen. Men allra mest skiter jag i det taffliga utbudet i tax free-shoppen.

olo och Agö gillar detta.
  4. Molle

Molle Medlem

Skulle också vara nice om det kom direktiv till passagerare att samtala dämpat och inte tjoa och tjimma allt för mycket på tidiga flighter. Så irriterande när man är på tidig flight i plus och ändå inte får sova för att någon pratar högt över gången... /Surgubben

olo, Chablis och Agö gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!