Senaste nytt

SAS mobile-app

Har en kombinerad SAS-Lufthansa-Swiss flygning bokad via LH där inget syns i appen men SAS-legsen (endast) kommer upp på hemsidan.
 

Jönsson

Medlem
TripCase pekar dock, 24h innan avgång, direkt till incheckningssidorna för respektive flygbolag. Så man kan i princip checka in med TripCase som utgångspunkt och därifrån också nå boardingkorten. Smidigast är dock enligt mig, precis som Hafermann säger, att använda Wallet för boardingkorten. Oavsett om man använder flygbolagens egna appar eller inte.
 
Last edited:

Konto93

Medlem
Jag har en kombinerad biljet med Lufthansa, Olympic air och Austrian. Den dök upp automatisk på appen. Gjorde några minuter efter en SAS bokning som inte dök upp och jag fick lägga till manuellt...
 

Hafermann

Medlem
Gjorde ikväll en SASbokning. Den finns under mina bokningar på webbsidan, men dyker inte upp i appen. Har försökt att lägga till den manuellt, men får felmeddelande. Tips på hur jag kan lösa det? Är trots allt skönt att ha allt i appen.
 

Hachans

Medlem
Gjorde ikväll en SASbokning. Den finns under mina bokningar på webbsidan, men dyker inte upp i appen. Har försökt att lägga till den manuellt, men får felmeddelande. Tips på hur jag kan lösa det? Är trots allt skönt att ha allt i appen.

Eftersom appen i princip är webbsidan så är det säkert bara något tillfälligt fel. Försök igen imorgon.
 
Gjorde ikväll en SASbokning. Den finns under mina bokningar på webbsidan, men dyker inte upp i appen. Har försökt att lägga till den manuellt, men får felmeddelande. Tips på hur jag kan lösa det? Är trots allt skönt att ha allt i appen.
Verkar vara något strul med vad som visas i appen nu. Jag avbokade en resa idag, men den vägrar försvinna från appen. Syns dock inte längre på sas.se och har fått avbokningsbekräftelse osv.
 

danielhog

Medlem
Verkar vara något strul med vad som visas i appen nu. Jag avbokade en resa idag, men den vägrar försvinna från appen. Syns dock inte längre på sas.se och har fått avbokningsbekräftelse osv.
Hände mig för några dagar sedan också. Jag fick uppdatera den specifika resan i appen under ”mina bokningar” genom att trycka på just den resan. Då försvann den med meddelande liknande att resan inte finns längre.
 
Toppen