Senaste nytt

SAS mobile-app

Wilddog

Ny medlem
Hej, Jag bor i USA och har en iphone i det amerikanska natet. Jag kan inte hitta SAS appen. Bara SAS crew och Cargo. Nagon som vet hur jag far tag i den?
 

Nemo

Medlem
Hej, Jag bor i USA och har en iphone i det amerikanska natet. Jag kan inte hitta SAS appen. Bara SAS crew och Cargo. Nagon som vet hur jag far tag i den?
Du kan också använda ditt befintliga iTunes-konto. Byt användarland till Sverige. Sök och ladda ned SAS Scandinavian Airlines för iPhone, iPod touch och iPad från App Store i iTunes Det finns också en SAS Explore app för iPad som dock ännu inte fungerar på iOS8. SAS Explore för iPhone, iPod touch och iPad från App Store i iTunes
När du laddat ned appen byter du tillbaka användarland till USA.
 

ski

Medlem
Äntligen går det att boka travelpass och direkt göra seating i appen, bra. Under manage booking finns seat också förutom rebook och cancel. Seat verkar dock inte aktiv ännu. Nu blir det bara bokningar genom appen i fortsättningen.
 
Vad jag vet finns det ingen inställning för det, möjligtvis att det skulle vara kopplat till inloggningskontot på SAS.se. Men om det inte registreras så finns det ingen koppling där...
 
Toppen