SAS Mina sidor får ny design

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av jumbooze, 17 Juni 2014.

1. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    SAS Mina sidor får ny layout
    Screen Shot 2014-06-17 at 15.20.48.png

I samband med detta har SK IT lyckats nollställa aktiviteterna på mitt konto

2. chazzie

chazzie Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fungerar felfritt för mig, ser all historik samt inga saknade poäng =}

1 person likes this.
  3. SAS404

SAS404 Medlem

Jumbo, hur sällan loggar du in? :D

1 person likes this.
  4. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    På BC.se eller på SAS ? :D
    På SAS kollar jag kanske status varje vecka
    Och på BC.se loggar jag aldrig in för jag loggar aldrig ut :D

2 personer gillar detta.
  5. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu skäms jag, jag var offline i helgen och då var folk aktiva, jag var nummer två på bollen

1 person likes this.
  6. Mikael64

Mikael64 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inga problem för mig, det fungerade felfritt. All historik var med och samtliga poäng också:)=

7. niksal

niksal Medlem

Land:
    Finland Finland
    Jag vet inte vad det är relaterat till, men alla mina flyg har försvunnit från historiken. Poängbalansen verkar rätt, men hur kollar jag det egentligen då jag inte ser historiken? Kanske det inte är relaterat till sidorna utan EuroBonus generellt, då appen har samma problem. Någon annan med samma problem?

Martin Björnström gillar detta.
  8. Christian R

Christian R DYKWIA

Min historik har også været væk længe, men i går var den tilbage... Så jeg tror at det med lidt tålmodighed kommer tilbage af sig selv.

Hvis det haster, mener jeg at kundeservice kan "nulstille" profilen - så kommer det tilbage med det samme.

9. i6niol

i6niol Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har samma problem. All historik är borta både i appen och vanliga internetprofilen. Det är andra gången det händer mig nu. Första gången kontaktade jag SAS Global Internet Support via formuläret på hemsidan och fick följande svar:
    "Tack för ditt email. Då uppdaterar vi detta i systemet så dina aktiviteter blir synliga igen. Senast måndag ska det vara klart :)"

Jag får väl göra det igen om det inte löser sig på någon vecka men det känns lite tröttsamt....

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!