Robert74
Medlem
Det hade kunnat börja bättre det här... jag beställde SAS MC Premium och fick SMS-länken så att jag kunde välja PIN-kod. Så långt allt bra, sedan laddade jag ner appen och där under "mitt kort" såg det ut som ett vanligt standardkort och det fanns även en ruta för "uppgradera till Premium", vilket inte borde finnas om jag redan har Premium. Jag ringde direkt till kundtjänsten som kunde bekräfta att jag beställt Premium och skulle få ett sådant.
Så klart fick jag ett vanligt kort idag. Kundtjänst har stängt över helgen så ingen kan göra något. Sopor! Hur kan det bli så här när jag redan varit i kontakt med dem för att allt ska bli rätt? Det här kortet kan jag ju inte använda...
Har någon råkat ut för det här förr? Jag hoppas verkligen de kan agera snabbt och skicka ut rätt med den kod jag önskat, typ omgående. Och jag vill ha kompensation. Jag är så arg på SAS att jag saknar ord, den här relationen hade kunnat börja bättre...
Så klart fick jag ett vanligt kort idag. Kundtjänst har stängt över helgen så ingen kan göra något. Sopor! Hur kan det bli så här när jag redan varit i kontakt med dem för att allt ska bli rätt? Det här kortet kan jag ju inte använda...
Har någon råkat ut för det här förr? Jag hoppas verkligen de kan agera snabbt och skicka ut rätt med den kod jag önskat, typ omgående. Och jag vill ha kompensation. Jag är så arg på SAS att jag saknar ord, den här relationen hade kunnat börja bättre...