SAS lunch i Helsingfors 15.6

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av niksal, 28 Maj 2015.

1. niksal

niksal Medlem

Land:
    Finland Finland
    Jag fick idag per mail inbjudan av SAS på en lunch i Helsingfors. De bjuder in Pandion, Diamond och Gold. 2 luncher, 50 ryms med på vardera. Själv är jag i London och kan inte delta, hade annors garanterat deltagit.

Taget från inbjudan:

"Looking ahead, during the spring, we will launch a number of new products and digital solutions that will make life easier for you as frequent traveler. During the lunch we will tell more about these products and digital solutions as well as cover you topics that you sent us in your response."

Jag antar det är liknande som de övriga meet and greet? Någon från Finland som är på väg?

Christian R gillar detta.
  2. Timotey

Timotey Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Erbjudandet gäller bara boende i Finland som jag förstår det. Hörde min far prata om det

3. FFlash

FFlash Medlem

Land:
    Finland Finland
    Jag har inte fått inbjudan. Är SKG

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!