Senaste nytt

SAS loungen på Arlanda

Jacob

Medlem
Det enda jag kan tänka mig är att SK har färre långlinjer från ARN. Men å andra sidan borde väl TG och CA räknas in och höja nivån i loungen lite?
Fast då är det egentligen konstigt att Oslo loungen räknas som bättre än Arlanda loungen, Oslo har ännu färre långlinjer än Stockholm.
 

Jacob

Medlem
Och denna fredag bjuder SAS på köttbullar, potatissallad och morötter i Scandinavian loungen på Arlanda

Inget som helst att klaga på faktiskt...! :)

IMG_3185.jpg

Testade föresten Novia loungen tidigare i veckan (eller heter den Menzies nu?). Den till höger om SAS loungen.
Måste säga att SAS loungen trots allt är mycket bättre, det enda som är bättre i Novia loungen är utsikten.
 

Gnopps

Medlem
Testade föresten Novia loungen tidigare i veckan (eller heter den Menzies nu?). Den till höger om SAS loungen.
Måste säga att SAS loungen trots allt är mycket bättre, det enda som är bättre i Novia loungen är utsikten.
+chipsen är fortfarande sourcream om jag minns rätt..
 

Appfly

Medlem
Måste säga att loungen i HEL hade en riktigt trevlig nacho-buffé en kväll, det var dock rätt länge sedan. God guacamole, salsa och nachochips var riktigt trevligt, synd att jag inte kunde skölja ner det med öl då bilen stod på ARN... :)
 

Concorde

Founding Member
Och denna fredag bjuder SAS på köttbullar, potatissallad och morötter i Scandinavian loungen på Arlanda

Inget som helst att klaga på faktiskt...! :)

Visa bifogad bild 568

Testade föresten Novia loungen tidigare i veckan (eller heter den Menzies nu?). Den till höger om SAS loungen.
Måste säga att SAS loungen trots allt är mycket bättre, det enda som är bättre i Novia loungen är utsikten.

Det var generöst. ;) Seriöst, i min mening borde dom göra bättre i en av sina Flagship lounger.
 
Last edited:
Toppen