Senaste nytt

SAS Loungen™ 2011

Status
Stängd för vidare inlägg.

jth

Medlem
Sitter just ju i businessloungen på Arlanda och väntar på vårt flyg till CPH och sedan vidare till CDG för att uppleva trevlig långhelg i Paris. Det är förvånansvärt tomt även om eftermiddagsrusningen börjar märkas nu! Matutbudet är som vanligt inget att bliupphetsad över, lite kallskuret i form av lufttorkad skinka, tomater och mozarellabollar. Dock ganska gott.
Det trådlösa nätet är otroligt långsamt också. Snart dags att boarda, återkommer med ett inlägg från CPH senare :)
 

jth

Medlem
Vi kanske ses på CDG på söndag kväll då! Jag flyger ner med SK579..

vi mötte nog varandra då :) Vi flög hem med Sk580, flyget var i princip halvfullt. Det var nog många som tog långhelg i Paris på nationaldagen. Försökte du ta RER in till Paris förresten? Det var stopp hela söndagen tydligen, vi stod en halvtimme på gare du nord innan vi gav upp och tog en taxi ut.
 

agehall

Medlem
Jag bodde ute vid CDG och åkte bara in för mitt möte på måndagen. Hade en fin utsikt över åskvädret som drog in på kvällen...
 

Axelzon

Medlem
Sitter i Scandinavian Lounge på CPH med en väl GT fylld med Is och dagens Expressen, dagens 995:a mot PEK verkar vara på tabell... Vidare med mot SHA imorgon eftermiddag.... Sådär en timma innan avgång börjar det fylla på i loungen..... Men annars är trafiken lugn på CPH denna pingst afton...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen