Senaste nytt

SAS Lounge Kastrup utan SAS-biljett?

JWD

Medlem
Det tycker jag i så fall var schysst hanterat av SAS.
Oavsett att du fick betala så var det ju en fin gest att erbjuda att gästa.

Nej det håller jag verkligen med om! Jag blev faktiskt positivt överraskad över hur tillmötesgående hon i receptionen var.
 

Moco

Medlem
SAS-loungen är i dagsläget den sämsta på Kastrup (ful, sliten och inte mycket godsaker att hugga in på), så det är ingen mening att betala för att gå in där. Samtliga övriga alternativ håller högre nivå om man är villig att betala. Dessutom har de wienerbröd, vilket SAS inte har :)
 

anders.w

Medlem
SAS-loungen är i dagsläget den sämsta på Kastrup (ful, sliten och inte mycket godsaker att hugga in på), så det är ingen mening att betala för att gå in där. Samtliga övriga alternativ håller högre nivå om man är villig att betala. Dessutom har de wienerbröd, vilket SAS inte har :)

Tusan! Wienerbröd?! Då valde jag fel o_O:)
 

flying

Medlem
SAS-loungen är i dagsläget den sämsta på Kastrup (ful, sliten och inte mycket godsaker att hugga in på), så det är ingen mening att betala för att gå in där. Samtliga övriga alternativ håller högre nivå om man är villig att betala. Dessutom har de wienerbröd, vilket SAS inte har :)

Ursakta men har du provat Aspire longen Qatar Airways anvander..?
 

flying

Medlem
Ok, fair enough! Sjalv tycker jag snarare loungen kan jamforas med en bastu inredd som en finlandsfarga. Men visst kan det vara mysigt att antra med stil genom det svarta drapperi som skiljer Qatar delan fran ovriga loungen....
 
Toppen