Senaste nytt

SAS Lounge, Bryssel

drW

Medlem
Men allså... SAS lördagsavgångar är 1000 till ARN och 1030 till CPH. Då kan de väl för tusan inte öppna loungen 0930! På flygplatsens hemsida anges 0600!
 

AABack2ARN

Medlem
Men allså... SAS lördagsavgångar är 1000 till ARN och 1030 till CPH. Då kan de väl för tusan inte öppna loungen 0930! På flygplatsens hemsida anges 0600!

Den borde väl snarast stänga klockan 0930 för sedan har väl SAS inga fler flyg på lördagarna?
 

FF#1

Medlem
Det enda som är bra med SAS loungen är att de har Leffe där, anars är det rätt mediokert.
Försökte gå in i Brussels loungen här om året med EBG men de schasade bort mig till SAS, hade lite bråttom så jag orkade inte argumentera om det.
kanske var fullt?
 

AABack2ARN

Medlem
Jo, 1594 till Köpenhamn 17:50.

Ah, glömde den flighten. Känns riktigt kostnadseffektivt att ha loungen öppen under 7 timmar för ett plan men inte tillräckligt mycket för de två plan som avgår på morgonen :( (Om du nu verkligen är så att loungen öppnar 9:30)
 

mikesteez

Ny medlem
Varför har SAS en egen, sämre, lounge när man kan använda Brussels Airlines? Jag sa bara att jag var nyfiken på att testa Brussels lounge när dom försökte hänvisa mig till SAS.
 
Har besökt The Loft vid 2 tillfällen tidigare. Tycker den är väldigt trevlig, däremot så ska belysningen dämpas ner lite enligt min smak. SAS Loungen passade jag på att besöka för första gången 18/11,tråkigt att ha en utbud av torra gurkhalvor och tråkigt vitt bröd för att nämna något. Två Nutella och en öl blev det.

Personalen vid tillfället verkade inte bry sig om att det bla låg ett krossat glas på golvet.... Nej denna Lounge betackar jag mig för.
 
Toppen