Senaste nytt

SAS lanserar nytt utbud av mat och drycker

olo

Medlem
Är det någon som fått prova småkakorna? Jag bad om dem i förra veckan och fick veta av kabinchefen att han inte hade haft i vagnen en enda gång, enligt vad han hade hört vad orsakat av produktionsproblem. Så är det så att SAS har laddat med en produkt som inte går att få tag i?
 
Detta är del ett i utrullningen. Snart kommer del två, enligt Scandinavian Traveler:

"I slutet av maj lanseras den andra delen av konceptet, med ett nytt förpackningskoncept som kommer att fokusera ytterligare på matkvaliteten och på serviceupplevelsen. Det kommer att finnas på flygningar i Skandinavien och Europa – och det kan ändra din syn på måltiderna ombord! "

Förutom nya förpackningar och bättre kvalitet, vad kan vi hoppas på tror ni? Min återkommande önskan är champagne. Till försäljning förstås. Den behöver inte vara gratis, ens för diamant eller i plus. Pandion möjligen. :)
 

telelina

Medlem
Nu antar jag att du är på någon typ av ketogen diet? Håller med om att det vore trevligt med keto som alternativ, precis som man kan beställa vegetarisk. Angående smör i kaffet, funkar utmärkt att ha med sig lite MCT olja(enklare än smör) på flyget för lite bulletproof coffee :)
Det kan man absolut. Man lägger den i necessären för att slippa frågor ;-) Dock har folk tittat mysko på mig och nog trott att jag håller vodka i kaffet...
 

ESSA

Medlem
Det kan man absolut. Man lägger den i necessären för att slippa frågor ;-) Dock har folk tittat mysko på mig och nog trott att jag håller vodka i kaffet...

Köpte mct efter ditt tips @telelina , den tog slut alldeles för fort!
Kör kokosolja nu igen. Mct'n är för dyr.
Hittar ni nånstans till bättre pris får ni gärna hojta till.

(Kul att Leif GW nu gått ut med att det är lchf som fått honom att hittills gått ner 22 kilo)
 
Vi skall kanske sluta med dietsnack då det finns många olika åsikter och en hel del människor vill göra sina egna åsikter till fakta för att rättfärdiga sina egna dieter. Har ju väldigt lite med SAS nya utbud av mat och dryck.
 
Toppen