Senaste nytt

SAS lanserar nytt livsstilskoncept för frekventa resenärer - "We Are Travelers"

Jacob

Medlem
"Resandet är för många skandinaver en livsstil, vi reser gärna och ofta och det är en viktig del av vår självbild. Vi på SAS känner den här livsstilen väl eftersom vi själva är en del av den." Så beskriver Stefan Hedelius, Vice President Brand & Marketing, SAS nya marknadskoncept som idag lanseras som handlar om…
 
Ser bra ut, men när får vi veta mer om det som Eivind talade om i intervjun: "Större lounger och fler långlinjer – Vi möter Eivind Roald, Koncerndirektör på SAS" :)
 

intuition

Medlem
Jag förstår inte riktigt kampanjen.

Jag fick ett mail, antagligen för att jag har ett Eurobonus-konto, med "we are travelers-tema" och uppmaningen att hålla ögonen öppna. Inget mer. Klickar på länken och kommer till en sida utan mer info, som slutar i en uppmaning att gå med i Eurobonus. Jo,förresten, sidan berättade också för mig att jag är en "sann resenär".

Jaha, och?
 

ccarls22

Ny medlem
Fantastisk luddig kampanj, kan inte se hur detta ger kunder.
1. fixa hemsidan
2. erbjud macka och dricka
3. fortsätt med det SAS är bra på, service, frekvens, hålla tider mm
"Slänga" ut pengar på detta är både fle timing och fel strategi, investera hellre i den fysiska produkten som gör SAS i bästa fall on par med vissa av de stora och tom ledande mot lokala förmågor som Norweigian
 
Toppen