Senaste nytt

SAS lanserar nya långlinjer - från Skandinavien till Los Angeles och Miami

palmen

Moderator
Woho! Jag är första passagerare att checka in på SAS nya linje till Miami :)
upload_2016-9-27_1-18-59.png
 

palmen

Moderator
Tittar på seatmap för imorgon till Miami och det finns inte en enda ledig plats i Plus just nu. Får se hur mycket folk det blir imorgon, antar att det är en hel del inbjudna
upload_2016-9-27_20-21-2.png
 

AABack2ARN

Medlem
Bokningsläget just nu enligt ExpertFlyer: C1 D1 ZC RL JC Y1 S1 BC P1 AC E9 M9 H9 QC V9 W9 UC KC LC T9 O9 G9 NL

Dock lite tveksamt hur korrekta de siffrorna är med tanke på att det inte är så långt till avgång. EF visar för övrigt att stolarna 27AB och 25GH är blockade (liksom 8D i Business-kabinen)

Trevlig resa!
 

palmen

Moderator
Tidigare idag kunde jag välja 27AB när jag tittade vilka platser som var lediga i plus. Har haft sätet bredvid ledigt till nu ikväll då det ser "upptaget" ut.
 

Brandten

Medlem
LN-RKU passerade precis över taket som SK940. Blev nyfiken på om jag via flightradar24 kunde räkna ut vart den skulle sen men det stod inga registreringsnummer på avgående kärror.

Så, nu när alla? linjer är lanserade kan någon sammanställa hur slingorna blev till slut? Tack
 
LN-RKU passerade precis över taket som SK940. Blev nyfiken på om jag via flightradar24 kunde räkna ut vart den skulle sen men det stod inga registreringsnummer på avgående kärror.

Så, nu när alla? linjer är lanserade kan någon sammanställa hur slingorna blev till slut? Tack
ARN-HKG-ARN-ORD-ARN
ARN-LAX-ARN-NYC-ARN

dvs två linjer blev 4
kanske en ledtråd för framtiden; en ny linje kommer inte ensam utan slingas med nån annan :)
 

palmen

Moderator
ARN-HKG-ARN-ORD-ARN
ARN-LAX-ARN-NYC-ARN

dvs två linjer blev 4
kanske en ledtråd för framtiden; en ny linje kommer inte ensam utan slingas med nån annan :)
Anledningen till att de slingas är för att Hong Kong och Los Angeles inte klarar en return på 24h. Om det kommer en ny destination med flygtid under 10h så lär den klara sig utan att slinga med någon annan destination så man ska nog inte dra för stora slutsatser av att de senaste 2 från sthlm körs tillsammans med annan destination.
 
Toppen