SAS lanserar nya drinkar

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Bringman, 1 September 2011.

1. Bringman

Bringman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gin & Tonic tycker jag är en fin klassiker som håller i längden när man är i luften.

Bifogade filer:

5 personer gillar detta.
  2. Najk

Najk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Samma här. Man tröttnar aldrig på GT :)

3. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Gärna kul att prova, men visst, det brukar bli standarddrinkar (mest för att jag är säker på att den kan blandas till).

1 person likes this.
  4. Abbe

Abbe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Grymt bra drinkar ! som smakar väldigt bra på klubbarna/pubarna får hoppas de smakar lika dant 10000 meter upp, hehe

5. Hyperion007

Hyperion007 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Detta erbjöds inte mellan ARN och ORD i fredags :( hade inte hört talas om detta tydligen. fick bli en GT istället

6. jurgenb

jurgenb Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi fick ju pröva dessa på SAS DO'n i höstas.. måste säga att drinkarna och vodkan dom valt inte var något jag skulle dricka ute på krogen. Dom var ju ganska kraftiga i smak och vodkan var ingen favorit (ingen premium direkt) - anledningen till styrkan i smaken var ju enligt dem att vissa smaker faller bort på hög höjd (trots tryckkabin?) o bla bla.. mycket snack i någon förvrängd marknadsföringsbild där tror jag.

7. MarcusC

MarcusC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hade helt glömt detta...har inte sett dessa drinkar/blivit erbjuden de få gånger jag åkt SK C inom europa!?

8. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det har funnits senaste gångerna jag rest long haul med SAS, finns numer en rubrik "Air Mixology" i menyn. Dock finns det inte på short-haul vilket felaktigt uppgavs på träffen på Arlanda.
    Jag har dock inte prövat drinkarna uppe i luften eftersom jag rest i tjänsten vid samtliga tillfällen.

9. Det här blir livsfarligt för mig...:eek: Jag tenderar att drick GT som om det vore kranvatten.. Finns absolut inget jag tycker så mycket om att dricka (det där lite som om jag vore alkoholist, men riktigt så illa är det inte:) ).

1 person likes this.
  10. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Drinkarna smakar väldigt annorlunda uppe i luften, iallafall mot vad jag kommer ihåg från ARN. Det kan bero antingen på att det var profs som blandade dem på ARN eller att smaken ändras (vilket det finns bevis för) på hög höjd. Vilket låter jag dock vara osagt.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!