Senaste nytt

SAS lanserar ny direktlinje Stockholm Arlanda-Riga

Timotey

Medlem
Air Baltic uppmanar verkligen till Hidden City bokningar. Man kan hitta ARN-RIX-LGW för runt 600:- och tittar man på enbart ARN-RIX så kan den gå loss på 2000:- för en enkel
 

FF#1

Medlem
Sen så ger det kanske ett plus i kanten att man kan få associationer mellan Air Baltic och Baltic inkasso när man läser om vemödorna som folk har fått gå igenom då det har gått snett. :)
 

SK525

Medlem
Air Baltic har tagit hurlösa priser....den linjen behöver konkurrens!
Jag tror BT kommer tappa många frekventa resenärer till SAS.
Det blir spännande att se om Codeshare mellan SK och BT kommer fortsätta på Stockholm-Riga.

Enligt sassalesinfo kommmer nuvarande code share mellan Stockholm-Riga avslutas från 21 april.
 
Det skulle inte förvåna om Riga-Arlanda är en av Air Baltics mest lönsamma linjer. Det finns eb en hel del resenärer anställda på Swedbank och SEB som flyger rätt ofta mellan dessa två städer.
 

pswe

Medlem
Jag undrar om SAS även överväger att återstarta Stockholm-Tallinn med ATR-72?
SAS Tallinn linje försvann ungefär sammtidigt med Riga vill jag minnas.

Samarbetet med Estonian Air är djupare inte minst i form av att Eurobonus också är Estonians bonusprogram, vilket också ger mig som SAS kund baspoäng på Tallinnflygen. Frågan om förändring kring detta riskerar väl att dyka upp om ägandet i Estonian air ändras och Estniska staten säljer till Tallink som det spekuleras kring.
 
Toppen