Senaste nytt

SAS Kundjänst i Sveg - Opersonlig och matt

agehall

Medlem
Det är helt klart läge att maila Rikard om detta. Det är ju helt oacceptabelt. SAS sparade säkert några kronor på att lägga ner Ö-vik, men när det får konsekvensen att en person som är Pandion inte längre vill flyga med SAS så kan man ju fråga sig om det är lönsamt i längden.
 

Kiev

Medlem
Är det samma dåliga kvalité på kundtjänst i Norge och Danmark?
Svar: Ja.
Det er samme kundetjeneste i Skandinavia stort sett hele døgnet nå. Tror de har redusert kraftig på support i Danmark og Norge, så det meste blir satt over til enten svensktalende eller (en slags) engelsktalende kundetjeneste. De svensktalende forstår dog norsk. Tror jeg :rolleyes:
Pandion har en stor fordel, og det er null ventetid på kundetjeneste. Hadde de enda bare kunnet noe utover det rent banale :(
 

Charlie D

Medlem
Jag rasar med. Kundtjänsten är förfärlig. De är dryga och extremt dåligt pålästa. Samtidigt så låter de flesta som de snart ska hoppa från en bro. Snälla någon gör nått!

PS. En annan kundtjänst jag ofta pratar med är SPG-platinum. De är fantastiska och grymt artiga, hjälpsamma, personliga och positiva. Titta och lär SAS!
 

Juancarlos

Medlem
Shit pommes frites vilket tålamod man behöver med grabbarna i Sveg. Blir alldelles matt... Har nu efter 1 timmas samtal endast hittat Star alliance awards för eurobonus med Turkish. Har försökt med olika destinatiloner runt om i världen med olika bolag men de hittar bara ekonomi trots att Lifemiles och United säger annat. Är medveten om att platser inte släpps till Eurobonus även om det släpps till de andra awardsprogrammen.
 
Toppen