SAS Julkalender 2013 Lucka 9, 10 000 poäng om du skaffar SAS EB World Mastercard

Diskussion i 'SAS EuroBonus Julkalender 2013' startad av mry, 9 December 2013.

1. mry

mry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Med ett kombinerat EuroBonus- och betalkort kan du tjäna poäng på allt från vardagsinköp till resor. Om du ansöker om ett SAS EuroBonus World MasterCard idag och gör tre köp med kortet senast den 15 januari 2014, så får du dessutom 10 000 Extrapoäng! Poäng som räcker till en inrikesresa t/r.

Ansök idag

---originalpost---
    hmm nu har de bytt innehållet i luckan?

"Med ett kombinerat EuroBonus- och betalkort kan du tjäna poäng på allt från vardagsinköp till resor. Om du ansöker om ett SAS EuroBonus World MasterCard idag och gör tre köp med kortet senast den 15 januari 2014, så får du dessutom 10 000 Extrapoäng! Poäng som räcker till en inrikesresa t/r."

Last edited by a moderator: 9 December 2013
  2. jth

jth Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jaha, där missade man 4000 poäng genom att skaffa mastercardet förra månaden! :rolleyes:

1 person likes this.
  3. Jadessa

Jadessa Medlem

Jag fick oxå erbjudande om SAS eurobonus world mastercard.
    Kan ju logiskt bero på att jag inte är skriven i Sverige??
    Vilka fördelar ger detta kort mig??

4. FFS

FFS Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Poäng på dina inköp (10p per 100kr, amex ger 20p per 100kr)
    Du kan skaffa ett kort till din partner så hen kan samla poäng till ditt konto.

1 person likes this.
  5. Resenären

Resenären Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag fick MC erbjudandet och bor i Sth.

6. famhanssons

famhanssons Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Innebär det här att det är "random" vilket erbjudande som finns bakom luckorna? När jag går in på SAS så är det Scandic. Bor i Stockholm och skulle mycket hellre ta MC eftersom jag endast har AMEX.

7. Lallarn

Lallarn Medlem

Mitt EuroBonus är registrerat i Norge och jag fick MC-erbjudandet, medan de flesta jag känner som har EuroBonus registrerat i SE har fått Scandic.

8. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    När jag går till SAS hemsida utan att vara inloggad får jag scandic-erbjudandet.
    Har redan mastercard sedan tidigare men skulle eventuellt kunna få några vänner att signa för ett mastercard (går ju att locka med att de får 1 "gratis" inrikesresa på köpet).

9. mry

mry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Med ett kombinerat EuroBonus- och betalkort kan du tjäna poäng på allt från vardagsinköp till resor. Om du ansöker om ett SAS EuroBonus World MasterCard idag och gör tre köp med kortet senast den 15 januari 2014, så får du dessutom 10 000 Extrapoäng! Poäng som räcker till en inrikesresa t/r.

Ansök idag

10. EkstromChris

EkstromChris Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Damn.. Jag ansökte ju om ett SAS MC för 4 dagar sedan :/

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!