Senaste nytt

SAS Julkalender 2013. Lucka 8. 10 000 extrapoäng när du tecknar olycksfallsförsäkring

Registrerar man Eurobonus-numret efter att man tecknat försäkringen om man inte är kund sen tidigare?
Eller ska det göras innan på något sätt?

Du ansluter dig till "Mina sidor" och lägger in EB uppgifter där. Du anger personnummer och försäkringsnummer för att registrera dig.

Edit: tog visst för lång tid att knappa på paddan, någon svarade före...
 
Last edited:

Homer

Medlem
Verkar som TH använder samma IT experter som SAS, för när jag försöker lägga in Eurobonus numret


Hoppsan!
Tyvärr har vi råkat ut för ett tekniskt fel.

Försök gärna igen om en liten stund. Vill du inte vänta är du välkommen att ringa, så hjälper vi dig med ditt ärende.

och vid nästa försök :rolleyes:

Felmeddelande
Ett fel har uppstått! Försök igen senare. Om felet kvarstår får du gärna kontakta oss så hjälper vi dig med ditt ärende.
 

Bridgeman

Medlem
Ring TH gör anmälan att ni vill köpa försäkring. Tog mig fem minuter att fixa med hjälp av säljaren. Detta både för mig samt frugan.
Säljaren tog våra bonusnummer sedan var det klart.
 

FFS

Medlem
Nu har jag också tecknat.
Av misstag råkade jag teckna tre försäkringar för mig. Det hände inget när jag klickade teckna, så jag klicka mera.
Får se vad som händer...
Jag valde startdatum 1 januari.
Om jag kan ha tre försäkringar på mig så vore det ett billigt sätt att tjäna 30000 poäng =) Annars nöjer jag mig med en försäkring...
 
Jag får bara nedanstående fel. Om jag önskar att TH skulle ringa tillbaka till mig så det funkar inte heller. :-(
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    74,3 KB · Visningar: 489

walle33

Medlem
Är det för många som tecknar olycksfallsförsäkring idag tro? :D

Han jag pratade med när jag ringde och tecknade min sa att deras system hade kraschat helt. Inte räknat med ens i närheten så många kunder under dagen. 20min telefonkö satt jag i för en 1,5minuts registrering. Stefan som jag pratade med, som var mycket trevlig förövrigt, berättade även hur att det enklaste var att ta månadsbetalning på faktura och sen säga upp den i slutet av januari när poängen trillar in.
 

NotRyan

Medlem
Han jag pratade med när jag ringde och tecknade min sa att deras system hade kraschat helt. Inte räknat med ens i närheten så många kunder under dagen. 20min telefonkö satt jag i för en 1,5minuts registrering. Stefan som jag pratade med, som var mycket trevlig förövrigt, berättade även hur att det enklaste var att ta månadsbetalning på faktura och sen säga upp den i slutet av januari när poängen trillar in.


Om du nu inte vill ha den kvar utifall att.... Invaliditetsersättning får du från alla försäkringar du har som inkluderar det momentet, om det nu skulle hända något....

Mvh
/NotRyan
 

fcx

Medlem
Sådärja, då var man dubbelförsäkrad ett år framöver. Inga problem att teckna på hemsidan.

Hade missat helt att TH ger EB-poäng, så nu kommer en glad bonus från hem- och bilförsäkringen också.
 
Toppen