Senaste nytt

SAS Julkalender 2013 Lucka 2, 3000 poäng eller 50% rabatt hos hertz

figaro

Medlem
Fler intressanta begränsningar från reglerna på Hertz webbplats:

• Gäller endast för bokningar som görs online och måste inkludera PC-kod 195300, och din Hertz CDP (finns på baksidan av EuroBonus-kort) samt ditt EuroBonusnummer
• Uppvisa ditt SAS EuroBonus Frequent Flyer-kort vid Hertzdisken
• Perioder då erbjudandet inte gäller kan förekomma (sk.Blackout dates)

...så då har de ju friskrivit sig för rätt många av hyrorna, de kan ju alltid hävda blackout dates om någon lyckas med de två ovanstående.


Intressant, bokade igår men PC-koden kom inte upp... mailade direkt efter igår för att försäkra mig om att jag får mina poäng... Sjukt dåligt. Hörde av mig till SAS som bara hänvisade till Hertz
 

pswe

Medlem
Inte helt oväntat tickade det bara in de vanliga 500 poängen. Efter mail till EBG mailen och en korrespondens med tre handläggare som gav olika svar (en hävdade bestämt att jag visst fått 3000 poäng) blev jag hänvisad till Hertz. Mailade deras guldmail och fick ett första svar att eftersom ingen PC-kod använts blev det bara 500 poäng. Refererade i ett svar till det orimliga i att en länkad kampanj inte automatiskt ger en bokningsdialog som är komplett med vad som behövs för att få de marknadsförda poängen. Det tog ett dygn, sen kom svar att poängen är på väg. Väntar nu med spänning på att se dem på kontot också.
 

perhall

Medlem
Har alltid extremt svårt att få in Hertz-poäng. Jag har t o m fått underskrivet brev från Hertz om att poängen är på väg, ändå har de inte kommit... lycka till.. (ej sarkastisk menat även om det ligger nära till hands givet min Hertz-historik).
PH
 

Harnos

Medlem
Idag damp det ner 500p, hade använt rätt kod osv, blir till att börja skicka lite mail, trist när det inte fungerar automatiskt...
 

pljung

Medlem
Någon som fått de extra 3000 poängen utan att behöva kontakta Hertz/SAS?
 
Last edited:

Harnos

Medlem
Någon som fått alla 3000 poäng från den här dealen? Själv fick jag 500 rätt omgående, påtalade detta och fick veta att resten av poängen är på väg, kunde ta 4-6v, har nu gått 5v så har inte gett upp ännu.
 

Harnos

Medlem
Tog ett tag men nu är poängen på plats, flertalet mail har skickats, trist att det inte kan fungera per automatik.
 

DeWi

Medlem
Har samma problem att de svarar att PC koden saknas och att de ej kan ge dem då. Får se vad de kommer tillbaka med efter mitt svar till dem att det inte är mitt problem om deras och SAS IT system ej fungerar.
 
Toppen