SAS Julkalender 2013 Lucka 2, 3000 poäng eller 50% rabatt hos hertz

Diskussion i 'SAS EuroBonus Julkalender 2013' startad av mry, 2 December 2013.

1. mry

mry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    2 december
    Idag tjänar du 3000 Extrapoäng för en Hyrbil hos Hertz, Gäller Hyra t.o.m. 31 December nästa år, som bokas idag

Erbjudandet gäller när du bokar en hyrbil idag, 2 december 2013, för hyra i minst 3 dagar, någon gång fr.o.m. nu t.o.m. 31 december 2014. Gäller alla Hertz uthyrningsställen och bilar – i mån av tillgång.

(. Fråga mig inte vad rubriken om 50% rabatt tog vägen i den förklarande texten .)

Last edited: 2 December 2013
  2. perhall

perhall Medlem

Jaha, jag trodde jag var först här. Undrar också var de 50% är och på vilka tariffer...
    Jag har inte fått poängen från förra året än så är inte så sugen på det här...
    Väntar på Washington t/r i C för 10 000 p:)
    Per

3 personer gillar detta.
  3. mry

mry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sidan som de länkar till står det inte heller något om 50% rabatt på såvitt jag kan se?

De kanske menar att man får 50% rabatt om man inte får sina poäng denna gång? ;)

4. Martin Andersson

Martin Andersson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bah, förra året fick man poäng för alla uthyrningslängder. Inte ofta man har en hyrbil i tre dagar...

5. pljung

pljung Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bokade precis en Volvo V70, 1212 SEK fre fm - mån fm (3 dygn). Huruvida detta är ett rabatterat pris vet jag inte, det enda som står i bokningen är CDP, SAS Eurobonus Gold.

6. perhall

perhall Medlem

Förra året fick man inga poäng alls. Hyrde med Hertz fyra el fem gånger, inkl. denna kampanj. Fick aldrig några poäng och har pratat med såväl Hertz som SAS.../Per

7. Vaniljvodka

Vaniljvodka Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har nu hyrt en Volvo V40 i tre dygn (min första hyrbil, tog körkort för ett par veckor sen!) för 1070:-. 8% rabatt som EBG (vilket jag blev häromdan). Tack Eurobonus!

Nu får vi bara hoppas på att det inte blir lika kämpigt att få in de där poängen i år.

Edit: Hur många grundpoäng får man för att hyra?

1 person likes this.
  8. Perra

Perra Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    500 för en 3-dagars hyra

1 person likes this.
  9. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick julkalender igår min inte idag. Vilken tid fick Ni kalendern?

10. Bridgeman

Bridgeman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har inte heller fått någon lucka att öppna idag, inte frugan heller.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!