Senaste nytt

SAS Julkalender 2013 lucka 15 - trippla poäng till USA

Najk

Medlem
Undrar om man kan åka från GOT..

Det bör man kunna.
Jag antar att skrivelsen "Trippla poäng ges för resor i SAS Go, SAS Plus och även i SAS Business på direktlinjer från: Stockholm, Köpenhamn, Oslo" Innebär att det måste vara med SAS direktlinjer i SAS Metall. Om du sedan har en anslutning först spelar ju ingen roll, för du kommer ju sedan åka med aktuell flight som innefattas av erbjudandet.
 

ESSA

Medlem
Jag lägger snart in mig på rehab...
Det blev NY för mig. Äntligen kan jag bocka av det på min bucket list.

Det här forumet är verkligen inte bra för mig. ;-)
 

johhenrik

Medlem
Oj, du har inte varit i NYC än? Då kommer du få en fantastisk upplevelse kan jag lova. :) Jag var själv där förra helgen. Grymt nice som vanligt, trots det usla vädret.
 

ESSA

Medlem
Oj, du har inte varit i NYC än? Då kommer du få en fantastisk upplevelse kan jag lova. :) Jag var själv där förra helgen. Grymt nice som vanligt, trots det usla vädret.

Ha ha, otroligt nog har jag missat NY. Hör ju bara gott om den staden men Kina har lockat de senaste åren men efter ca 10 resor dit är det dags att åka åt andra hållet. ;-)

Har ju även missat Barcelona men det råder jag också bot på nästa år! Bokat en långhelg i slutet av april!

Business class bokat och betalat för för första gången (Har hittills bara haft turen att åka BC/cockpit när den goda viljan fått styra).
Bjuder med min mor som fyller 70, till London med "2600:- dealen". I London har jag varit otaliga gånger då jag jobbade i utkanten av London 1988.

Så jag har BC.se att tacka för att jag fått tummen ur!
Ser också fram emot att suga åt mig era tips och råd gällande NY.
Men jag har långt ifrån samma ekonomi och svängrum som många av er andra här, så budget-tips emottages gärna!
 

Traveller

Medlem
Men vänta nu ESSA , jag blir förnärmad! Du slutar åka till China då jag flyttar dit:-(.. Hoppas det inte finns något samband:rolleyes:. Jag behöver ju guidning i den nya världen.

Ha ha, otroligt nog har jag missat NY. Hör ju bara gott om den staden men Kina har lockat de senaste åren men efter ca 10 resor dit är det dags att åka åt andra hållet. ;-)

Har ju även missat Barcelona men det råder jag också bot på nästa år! Bokat en långhelg i slutet av april!

Business class bokat och betalat för för första gången (Har hittills bara haft turen att åka BC/cockpit när den goda viljan fått styra).
Bjuder med min mor som fyller 70, till London med "2600:- dealen". I London har jag varit otaliga gånger då jag jobbade i utkanten av London 1988.

Så jag har BC.se att tacka för att jag fått tummen ur!
Ser också fram emot att suga åt mig era tips och råd gällande NY.
Men jag har långt ifrån samma ekonomi och svängrum som många av er andra här, så budget-tips emottages gärna!
 
Toppen