SAS Julkalender 2013 Lucka 1, trippla poäng till Barcelona, Palma, Nice 20/4-8/6

Diskussion i 'SAS EuroBonus Julkalender 2013' startad av NotRyan, 1 December 2013.

1. NotRyan

NotRyan Medlem

Vad sägs om sol på näsan, sand mellan tårna, goda shoppingmöjligheter och massor av poäng på kontot? Boka nu – och res till Barcelona, Palma de Mallorca, eller Nice mellan 20 april och 8 juni så får du trippla poäng på resan.

Trippla poäng (dubbla Extrapoäng + ordinarie Baspoäng för resan) ges endast för resor i SAS Go på direktlinjer från: Stockholm, Köpenhamn, Oslo. Poängantalet varierar beroende på destination. Poängen sätts in på ditt konto efter avslutad resa, som ska ske senast 8 juni 2014. Erbjudandet gäller endast idag, 1 december 2013, för EuroBonus-medlemmar.

1 person likes this.
  2. Flood

Flood Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Resperioden är ju klart annorlunda mot tidigare år. Då har det väl i princip bara varit resor under första kvartalet?

3. NotRyan

NotRyan Medlem

Jag undrar, i ljuset vad du just skrev, vad SAS planerar i Q1. Det är ju det beryktade kvartalet då alla bolag dras med dåliga bokningssiffror. Kanske man drar ner trafiken så pass mycket nu när man har rätt mycket (flexibel?) wetlease, så att man räknar med hög beläggning ändå???

Mvh
    /NotRyan

4. NotRyan

NotRyan Medlem

Det här hade som sagt varit riktigt bra om det inte bara hade gällt i Minus....

5. Flood

Flood Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Mmm, nu har jag sökt en stund, men får inte ihop något riktigt bra, på de tider jag vet är lediga under perioden. BCN en helg hade varit trevligt, men det verkar vara mest Lufthansa-flighter på lör-söndagar i maj. Jaja, får söka lite mer imorgon. Nu är nyfikenheten stillad!

6. Martin Andersson

Martin Andersson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om jag kommer ihåg rätt så har det varit en del vårkampanjer på dessa linjer. Så jag tror mer SAS hoppas på att få en bra beläggning redan nu för att undvika vår-rean.

7. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    1 person likes this.
  8. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Förstår verkligen inte ifall man endast får dubbla extra poäng eller trippla.
    För inte kan de räkna dubbla Extrapoäng + ordinarie Baspoäng som 2 + 1 = 3 dvs trippla poäng??

9. mry

mry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    arn-bcn:

Bas: 4000 + (2 x 4000) = 3 x 4000 = 12000 poäng
    Silver: 4600 + (2 x 4600) = 3 x 4600 = 13800 poäng
    Guld: 5000 + (2 x 5000) = 3 x 5000 = 15000 poäng

Blir inte det trippla poäng fast bara dubbla extrapoäng?

Last edited: 1 December 2013
  10. mry

mry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Men följdfrågan är måste man boka idag med eller räcker det att anmäla sig idag?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!