SAS Jorden Runt kampanj December 2012

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av jurgenb, 10 December 2012.

1. jurgenb

jurgenb Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jaha då damp det ned en ytterst märklig publikation från SAS - denna gång om att man istället för att köpa julklappar kan ge bort en jorden-runt-biljett för bara så lite som från 25000 SEK o så en 4-färgsfolder med div förslag på stopp o priser (uppåt)..

Alltså försöker SAS vara roliga eller har man tappat det helt?

2. Toby

Toby Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    De litar på undersökningen som Nepa gjort.
    "Enligt en undersökning från NEPA gjord i oktober 2012 anser 46% av Sveriges
    befolkning att årets resejulklapp är en Jorden runt-resa."

3. 9 personer gillar detta.
  4. Johannes

Johannes Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tänkte faktist på detta när SAS brev damp ner i lådan, riktigt roligt, BC borde skaffa sig en resebyrå där vi medlemmar lätt kan boka dessa deals mot normal avgift typ 300 kr för en normal biljett och lite mer för kompliceade saker som detta...

2 personer gillar detta.
  5. Det är väl en grym present att ge, vad är problemet? Priset är Star Special inkl taxes.

3 personer gillar detta.
  6. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är economy...

2 personer gillar detta.
  7. Jo, men den vänder väl sig till "vanligt folk" som tycker 12 timmar Charter till Thailand är "lyxigt att komma bort". Då är ju en flexibel jorden runt biljett med möjlighet att flyga alla bolag inom Star Alliance och flyga ungefär vart man vill rätt trevligt.

Sen att man själv gjort ett antal CRWSTAR 1/2/3 är ju en annan sak. Men det skulle inte fungera lika bra med "Flyg Jorden runt från bara 72.200kr".

4 personer gillar detta.
  8. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sant. :( Själv skulle jag nog inte nappa på någondera utan vänta på att island kraschar igen eller liknande.

1 person likes this.
  9. Denna resebyrå konkar direkt när många BC:are bokar ex-Yangon biljetter. :p

2 personer gillar detta.
  10. Timotey

Timotey Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den låg ju uppe högst upp som banner här på sidan igår. Mig veterligen är det nog första gången jag sett SAS reklam här.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!