SAS IT has done it again?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av OSL_Commuter, 7 Juli 2015.

1. OSL_Commuter

OSL_Commuter Medlem

Är det bara jag eller upplever fler problem?
    I SAS appen så ser jag inte vilken aktivitet jag haft på kontot mer än de aktiviteter som EJ är relaterade till flyg, dvs jag ser extra poäng, AVIS poäng, Hotell poäng etc, men INGA FLYG!
    Bara jag eller har fler samma problem?
    Provade också att logga in på min Eurobonus sida, samma sak...:-(

2. I95_ges

I95_ges Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du är inte ensam. Min fru har samma problem.

3. andersl

andersl Medlem

Likadant för mig, alla bas poäng försvann för ca 1 månad sen. Men det totala saldot ser ut att stämma. Gäller både i appen och på webben.

4. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det brukar väl rapporteras här lite då och då att folks aktivitet inte är korrekt. Lösningen brukar vara att kontakta EuroBonus och förklara problemet, så kör de någon form av reset på kontot så det kickar igång.

5. andersl

andersl Medlem

Precis, men det brukar ta ett par tre samtal, och när det hänt 3 ggr på ett drygt ett år så ger man upp :(

6. OSL_Commuter

OSL_Commuter Medlem

Surt, har kontaktat SAS för att se om de kan ordna detta. Goda förhoppningar då SAS personen ifråga alltid har levererat förr...:)

7. OSL_Commuter

OSL_Commuter Medlem

Som sagt, fixat & personen levererade igen...:) Tack SAS & det är skönt att veta att det finns kompetent personal..:)

andersl gillar detta.
  8. andersl

andersl Medlem

Yup, gäller bara att lyckas hitta fram till någon av dom ;)

9. andersl

andersl Medlem

Idag är alla mina Basic Points tillbaks igen, utan att jag behövt ringa EuroBonus och göra reset på kontot :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!