SAS iPhone app äntligen lanserad

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Martin Björnström, 9 April 2013.

1. SAS har lanserat en efterlängtad app för iPhone med möjlighet att boka, checka in och följa Eurobonus information direkt i mobiltelefonen. BusinessClass.se redaktionen har precis börjat använda applikationen som verkar välgjord och stilren i SAS nya grafiska profil. Nu vill vi höra vad du tycker om SAS nya app: Ladda ner SAS iPhone app här

Se hela inlägget

2. sungtae

sungtae Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Även till droid finns på Google Play. :)

3. <blockquote><strong>sungtae;132436 wrote:</strong> Även till droid finns på Google Play. :)</blockquote>
    <br />
    NFC stöd?...please tell me so.....<br />
    <br />
    EDIT: <a href="https://play.google.com/store/apps/details?id=se.sas.android&amp;feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsInNlLnNhcy5hbmRyb2lkIl0." rel="nofollow">Sas för android</a>

4. Peter Hagander

Peter Hagander Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Men varför inte ha stöd för passbook? Känns konstigt att de har en egen funktion för boarding cards när det finns en inbyggd i iOS...

5. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har idag öppnat den igen och då har de lyckats "glömma" en av mina bokningar som jag såg igår.

6. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Flott! Riktigt snygg måste jag säga. Bra jobbat SAS, detta har vi väntat på.

7. Sebastian Pegelow

Sebastian Pegelow Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    är med Peter. Om man nu filat så länge på den borde man inte hunnit slänga in stöd för Passbook.

8. gusten

gusten Medlem

Äntligen. Nu skall vi testa och kolla in denna ordentligt.<br />
    Börjar dåligt. Internet check-in not possible. Flyger HEL-ARN idag 17.15.

9. Peter Hagander

Peter Hagander Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    <blockquote><strong>jumbooze;132447 wrote:</strong> Har idag öppnat den igen och då har de lyckats "glömma" en av mina bokningar som jag såg igår.</blockquote>
    <br />
    bara en? för mig kommer inga bokningar upp :(

10. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    <blockquote><strong>Peter Hagander;132463 wrote:</strong> bara en? för mig kommer inga bokningar upp :(</blockquote>
    <br />
    Dåligt formulerat, min enda bokning har nu försvunnit, SAS Chatt bekräftar "generella" problem med att visa bokningar.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!