Palazzi
Medlem
"Resa inom Europa och mellanöstern..." står det på en flik på SAS hemsida. Är det en gammal hänvisning om linjen till Tel Aviv eller hintar de om Dubai?
Någon jämför SAS med lågprisflyg. Mitt största incitament för SAS är avgångstiderna. På Norwegians mindre trafikerade linjer finns det mindre valmöjligheter och ibland förlorar man en hel dag. På Ryanair är detta alltid fallet... Val av flygplats är också väsentligt. Ingen av lågprisflygen flyger heller till Milano, vilket för mig är ett måste. Att resa via ZRH är trevligare, men jobbigt med 12h resa dörr till dörr när flygtiden direkt bara är 2h45min. (Jag reser alltså VST-STO-MXP/LIN-BGY).
Problemet med dessa "eco extra" är att det är svårt att boka med en del andra program inom Star Alliance...
Jag hoppas att de kör en restricted variant av den nya kabinklassen för en rimlig summa. Samma priser som BA restricted C? Allt under 3.000kr T/R inom Europa vore kanon för detta. Jag skulle aldrig välja något annat .
Någon jämför SAS med lågprisflyg. Mitt största incitament för SAS är avgångstiderna. På Norwegians mindre trafikerade linjer finns det mindre valmöjligheter och ibland förlorar man en hel dag. På Ryanair är detta alltid fallet... Val av flygplats är också väsentligt. Ingen av lågprisflygen flyger heller till Milano, vilket för mig är ett måste. Att resa via ZRH är trevligare, men jobbigt med 12h resa dörr till dörr när flygtiden direkt bara är 2h45min. (Jag reser alltså VST-STO-MXP/LIN-BGY).
Problemet med dessa "eco extra" är att det är svårt att boka med en del andra program inom Star Alliance...
Jag hoppas att de kör en restricted variant av den nya kabinklassen för en rimlig summa. Samma priser som BA restricted C? Allt under 3.000kr T/R inom Europa vore kanon för detta. Jag skulle aldrig välja något annat .