Senaste nytt

SAS introducerar nytt loungekoncept på inrikesflygplatser

Kiev

Medlem
Ok, vi får se hvordan det blir. Vi som har Værnes som startpunkt er uansett meget fornøyde med å få lounge!
Bare synd at SAS truer med å redusere TRD - CPH ytterligere :mad:
 

NotRyan

Medlem
Jag är inte säker. Loungen i Trondheim verkar mer vara en traditionell lounge, jag tror detta är ett helt nytt koncept. Men vi får se. Jag har blivit lovad mer information om det nya konceptet och vad som kommer finnas av faciliteter när de kommit lite längre i planeringen.

Blir det lite som "Houston-loungen" på Sola kanske?
 
Last edited:
Undrar när de börjar med utbyggnaden av loungen på ARN? Har för mig jag läste det i ngn intervju med Eivind om att de planerar att bygga ut befintliga lounger.
 

Jacob

Medlem
Undrar när de börjar med utbyggnaden av loungen på ARN? Har för mig jag läste det i ngn intervju med Eivind om att de planerar att bygga ut befintliga lounger.
Allt blir under 2015, datum inte klart än eftersom det görs i samarbete med Swedavia/Avinor, och mycket hänger på dom.

Jag är fortfarande väldigt spänd på hur Arlandaloungen ska byggas ut, jag vet att det finns en godkänd plan och vad jag förstod handlar det inte om omfördelning mellan businessloungen och guldloungen.
 

Pho

Medlem
Förra tisdag eftermiddag, var det närapå överbefolkad... Funderade starkt på att gå ut och sätta mig någon annanstans.
 
Allt blir under 2015, datum inte klart än eftersom det görs i samarbete med Swedavia/Avinor, och mycket hänger på dom.

Jag är fortfarande väldigt spänd på hur Arlandaloungen ska byggas ut, jag vet att det finns en godkänd plan och vad jag förstod handlar det inte om omfördelning mellan businessloungen och guldloungen.
Har du eller någon annan på forumet hört några nyheter om utbyggnaden?
 
Toppen