Senaste nytt

SAS introducerar ny Business Class i januari 2015

Knucket

Medlem
Har jobbat på SAS i unga år och jag håller med Agehall helt i sakfrågan, lyssna inte på crew eller personal i telefonförsäljningen om ni vill vara säkra på att få ett riktigt svar i en fråga av denna dignitet. Sedan är det som sagt 50% chans att få rätt vem man än frågar :)
 
Måske skal vi stoppe diskussionen om hvem der har ret og hvem der tager fejl? Jeg synes det er dejligt at Martin har fået det endeligt bekræftet fra SAS presseafdeling.

... Nu kan spekulationerne flyttes fra hvilket fly til hvilken rute og hvilken dato. :)
 

mha321

Medlem
Jag slås av att den verkar ha åkt ganska mycket tom mellan huvudstäderna. Är det alltid så eller var det någon driftstörning som satte igång det hela.

Den verkar ha haft några sköna ankomster till skandinavien:
EWR->ARN (landat 04:22)
EWR->CPH (landat 04:48)

Är det någon tidszon som spökar?!

Tiderna är i utc. Så på sommartid, lägg till 2 timmar för att få lokal tid.
 
  • Gilla
Reactions: FFS
D

Deleted member 4971

Guest
Vad är det för tjat om 50% rätt? Att komma med ett långt inlägg med datum, flygtyp, regnr, osv osv är väl inte något 50% rätt eller fel, det är väl ingen ja eller nej fråga direkt ;) Blir hur som helst kul att se under nästa år vem som fick rätt i spekulationerna :)

Det enda jag vågar gissa på är att premiären går till New York.
 
  • Gilla
Reactions: j-n

Zoogian

Medlem
hmm... intressant, vi har bokat SK901 och SK902 i juli 2015, med "infant" och det blir ju lite komplicerat om de ändrar till nya kabinen.. då det bara är enkelrader vid fönstren... har idag 1A-B
 
Toppen