Senaste nytt

SAS introducerar förbeställning av mat i SAS Go på Europaflygningar

Jeg så gerne man kunne forudbestille et bestemt Day/Evening Meal og måske en bestemt sandwich i Plus..

Förstår inte problemet varför SAS inte kan erbjuda detta till självkostnadspris eller med marginal till de få gäster som vill ha det.
Kostpris bliver nok uhensigtsmæssig høj hvis det kun er en lille del af kunderne som ønsker dette.
 

Agö

Medlem
Jeg så gerne man kunne forudbestille et bestemt Day/Evening Meal og måske en bestemt sandwich i Plus..

Ja, variationen är ju som bekant inte stor så det är ingen dum idé. Det är ju bara att kika i "Plåta lådan"-tråden. Jag tror att jag ätit sex olika Evening Meals på ett år (och då är det ganska många resor i SAS Plus under den perioden). Börjar likna den osmakliga kycklingen med ratatouille i gamla Economy Extra.

Plåta lådan - mat i SAS Plus inom Europa | BusinessClass.se forum | 300 000 inlägg om resor
 

Anfield

Medlem
Med en 11 åring och flight 06:00 har jag nu testat att beställa frukost ! nu 189 sek fattigare ska vi se om det funkar !
Synd bara att man inte kan beställa fika, vore trevligt att kunna överaska frun med en pava sprattel vatten av bättre kvalitet.
 

Jacob

Medlem
Med en 11 åring och flight 06:00 har jag nu testat att beställa frukost ! nu 189 sek fattigare ska vi se om det funkar !
Synd bara att man inte kan beställa fika, vore trevligt att kunna överaska frun med en pava sprattel vatten av bättre kvalitet.
Det där med överraskningspaket är faktiskt en riktigt kul idé, inför semestern eller en bemärkelsedag, absolut värd att framföra till SAS. Jag tror inte alls de är oresonliga med nya förslag bara de får allt att fungera praktiskt och logistiskt under närmsta månaderna.
 

fcx

Medlem
Det där med överraskningspaket är faktiskt en riktigt kul idé, inför semestern eller en bemärkelsedag, absolut värd att framföra till SAS. Jag tror inte alls de är oresonliga med nya förslag bara de får allt att fungera praktiskt och logistiskt under närmsta månaderna.

Om jag minns rätt så erbjuder Swiss det :)
 
Toppen