Senaste nytt

SAS Inrikes, hur tätt inpå avgång kan jag byta plats?

Walter

Medlem
Jag har bytt precis före boarding har börjat. exakt antal minuter vet jag inte. Om det fungerar brukar man få sin nya plats på en kvitto-papperslapp.

Har ett vagt minne av att knappen för att byta plats ibland försvinner när strax är dags för boarding. Lovar att undersöka närmare på fredag ;)
 

jonten

Medlem
Fick en egen rad, vilket var tur. Tekniska problem så sitter bara nu och väntar på domen. Stackarna längre fram sitter trångt.
SK113 skulle avgått 1935, teknikerna sliter nu säger piloten

Inställt flyg, ombokad till 2140. Med lite tur kanske det tickar in lite dollars om det blir mer än 2 timmar sent
 
Last edited:
Jag har bytt precis före boarding har börjat. exakt antal minuter vet jag inte. Om det fungerar brukar man få sin nya plats på en kvitto-papperslapp.

Har ett vagt minne av att knappen för att byta plats ibland försvinner när strax är dags för boarding. Lovar att undersöka närmare på fredag ;)
Gjorde exakt samma sak igår på SK1428 i appen. Hade säte 2A men så hade 1D blivit ledigt så flyttade mig dit i appen när boardingen börjat redan, pep bara till i automatgaten men fick ett litet kvitto med nya sätesnummer som jag valt i appen.
 
Toppen