SAS - inga biljetter på enkelresa

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Johanna, 17 April 2016.

1. Johanna

Johanna Medlem

Letar efter enkelbiljett till Madrid i juli och hittade ingen med SAS. Men när jag söker på t o r så dyker det upp biljetter på det datumet jag är ute efter. Kan det stämma att de inte säljer enkelbiljetter utan vissa bara om man bokar t o r?

2. anjak

anjak Medlem

SAS flyger väl inte längre till Madrid.

ARNBER gillar detta.
  3. NotRyan

NotRyan Medlem

Det verkar vara så på deras codeshare-avtal med Lufthansa....

4. Johanna

Johanna Medlem

5. Aurora

Aurora Medlem

Lufthansa er helt kroniske på dette med tur/retur. Prøver man å søke envegs f.eks til Bremen koster det nærmere 10,000SEK Stockholm-Frankfurt-Hamburg. I economy! Så man må booke tur/retur! :O

Igorius gillar detta.
  6. olo

olo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Söker du enkelresa till MAD med *A, så är nog Brussels de som erbjuder vettiga priser.

Johanna gillar detta.
  7. johan_fbg

johan_fbg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ett bra tips till er som bokar t/r, men bara planerar att utnyttja utresan, är att hitta en open-jaw eller double open-jaw. Kan dra ner priset rejält plus att man kan boka en retur som faktiskt är användbar i framtiden.

8. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, medans jag flög mycket så var det många "gratishelger" i Berlin jag fick på detta sätt.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!