Senaste nytt

SAS inför julkampanj?

agehall

Medlem
Du har rätt Palmen. Jag har helt missat att de går under ett annat IATA-prefix. Hädanefter får vi alltså kalla norrbaggen för Dx.
 

adhoc76

Medlem
Gammal tråd, men rätt rubrik så jag (åter)använder denna. Enligt nedan länk så kör SAS julkampanj nu i år igen via bud genom Plusgrade. Det står:

DEN BÄSTA JULKLAPPEN TILL DIG SJÄLV – EN UPPGRADERING!
Unna dig själv en julklapp och flyg bekvämare med SAS Upgrade. På avgångar mellan den 18 december och 7 januari får du kampanjpriser om du lägger ett bud på SAS Plus eller Business.

Därefter följer en prislista för uppgradering från Go till Plus - ingen om Business. Är det någon som begriper vad de menar? Sitter med en plusbiljett under kampanjtiden som jag gärna skulle vilja uppgradera till Business.
 
Gammal tråd, men rätt rubrik så jag (åter)använder denna. Enligt nedan länk så kör SAS julkampanj nu i år igen via bud genom Plusgrade. Det står:

DEN BÄSTA JULKLAPPEN TILL DIG SJÄLV – EN UPPGRADERING!
Unna dig själv en julklapp och flyg bekvämare med SAS Upgrade. På avgångar mellan den 18 december och 7 januari får du kampanjpriser om du lägger ett bud på SAS Plus eller Business.

Därefter följer en prislista för uppgradering från Go till Plus - ingen om Business. Är det någon som begriper vad de menar? Sitter med en plusbiljett under kampanjtiden som jag gärna skulle vilja uppgradera till Business.

Är i samma sits som du Plus men skulle vilja ha Business.
Körde inkognito fönster till Uppgradera din flygbiljett till SAS Plus eller SAS Business | SAS då hitta jag infon om detta.
Kampanjpris spelar ju inte direkt någon roll... högsta bud vinner ju :p
ARN-LAX Plus->Business Lägsta bud: 2500 SEK
LAX-ARN Plus->Business Lägsta bud: 2700 SEK
 

Mr.cake

Medlem
Gammal tråd, men rätt rubrik så jag (åter)använder denna. Enligt nedan länk så kör SAS julkampanj nu i år igen via bud genom Plusgrade. Det står:

DEN BÄSTA JULKLAPPEN TILL DIG SJÄLV – EN UPPGRADERING!
Unna dig själv en julklapp och flyg bekvämare med SAS Upgrade. På avgångar mellan den 18 december och 7 januari får du kampanjpriser om du lägger ett bud på SAS Plus eller Business.

Därefter följer en prislista för uppgradering från Go till Plus - ingen om Business. Är det någon som begriper vad de menar? Sitter med en plusbiljett under kampanjtiden som jag gärna skulle vilja uppgradera till Business.

Dags att kika in detta. Kände på mig att det skulle komma något liknande. Perfekt inför kommande julresorna.
 

adhoc76

Medlem
Jo det är ju iofs sant. Men jag får inte ens fram det ens med inkognitofönster. Och mätaren börjar fortfarande på 3800 kr.
 
Toppen