Senaste nytt

SAS Hemsida - Ny layout

Homer

Medlem
Intressant att du ser värden i dina termometrar. Bägge mina är helt nollställda. Enastående testning utfört av SAS IT... :(


Någon som kvalificerat sig och har en termometer som visar mer än 40 segment, 40.000 poäng?

Om man är basic/silver går termometern upp till 20, när man nått 21 segment eller 21.000 poäng
borde den ändras till att visa 40/40.000 guld.
Efter guld finns ju inga mer nivåer så det skulle inte förvåna mig om den nollställs när man kvalificerat för guld.
(fast precis som med Pacman finns det en hemlig nivå)
 

agehall

Medlem
Men bokat en resa till London i Business, Barcelona Business/Economy+, Shanghai i Economy, Svalbard i Economy Extra och Köpenhamn i Econoy Extra än så länge iår så en hel del poäng utnyttjat i år redan. :rolleyes:

Jaha, så inte nog med att du har lite poäng, du har även missbrukat dem på economyresor! ;)
 

AABack2ARN

Medlem
Någon som kvalificerat sig och har en termometer som visar mer än 40 segment, 40.000 poäng?

Om man är basic/silver går termometern upp till 20, när man nått 21 segment eller 21.000 poäng
borde den ändras till att visa 40/40.000 guld.
Efter guld finns ju inga mer nivåer så det skulle inte förvåna mig om den nollställs när man kvalificerat för guld.
(fast precis som med Pacman finns det en hemlig nivå)

För mig (som återkvalificerat mig till EBG) visar bägge termometrarna 0.

För min fru som är EBS visar termometrarna hur långt hon är på väg mot EBG med värden och allt.

Vi använder samma browser (IE9) på samma dator så det är inte den det är fel på utan programmeringen och testningen av ***** på SAS IT. Enastående!
 

flying

Medlem
Efter guld finns ju inga mer nivåer så det skulle inte förvåna mig om den nollställs när man kvalificerat för guld.
(fast precis som med Pacman finns det en hemlig nivå)

Jag som är en flitig packmanspelare och hittat den hemliga nivån kan berätta att alllt är nollat!!! Ganska irriterande att jag inte lägre har möjlighet att se hur många segment jag flugit.
 

Maggan

Ny medlem
Jag som är en flitig packmanspelare och hittat den hemliga nivån kan berätta att alllt är nollat!!! Ganska irriterande att jag inte lägre har möjlighet att se hur många segment jag flugit.

Jag som är en lite sämre packmanspelare och inte har hittat den hemliga nivån utan bara guldnivån kan berätta att allt är nollat där också! Men jag antar att det måste vara någon bug, för de kan ju inte ta bort möjligheten att se antal segment och totalt antal intjänade poäng under perioden. I så fall skulle det vara mycket irriterande!!!
 

Nystrom

Medlem
Japp, nu funkar termometrarna! Jag ser antalet kvalificerande flygningar och intjänade poäng under perioden. Bravo, SAS!

Skärmklipp.PNG
 
Toppen