Senaste nytt

SAS Hemsida - Ny layout

AABack2ARN

Medlem
Det verkar lite slumpmässigt om man hamnar på den nya eller gamla sidan om man surfar till www.sas.se

Vet dock inte om jag tycker den blev så fasansfullt mycket bättre (eller sämre). Felet vid inloggningen verkar dock kvarstå ;-)
 

Nystrom

Medlem
Finns fortfarande en del kvar att göra för att få den riktigt bra! Bokningsdialogen är mer omständig nu jämfört med tidigare som exempel. Vore kanon om man satsade energi på att få till ett enkelt och bra flöde så man inte behöver klicka sig vansinnig för att lösa sina ärenden. Sedan funderar jag hur "mätarna" fungerar. Just nu står det noll på bägge trots att kvalificeringsnivån för EBG redan är passerad både poäng- och segmentmässigt. Skall jag tolka det som "mission completed"?
 

Concorde

Founding Member
SAS verkar lida av det klassiska problemet där man satsat allt på utveckla och ha starka produkter, men inte hunnit med att uppdatera interface och hemsida. Eller vänta nu...

;)

Noterade ingen grammatik felet på sasgroup.net?

The SAS transported 27.2 million passengers to 128 destinations in 2011. The Group’s home market is the Nordic Region.

Misstänker att ordet group glömdes bort. Roligt är det i alla fall.
 
Last edited:

agehall

Medlem
Särskrivning eller inte är svårt efter närmare 10 år i engelsktalande länder. :)

Jag har faktiskt blivit bättre på att inte särskriva då jag följer den enkla regeln att dela upp allt i flera ord om jag skriver på engelska och sätta ihop ord om jag skriver på svenska.
 

AABack2ARN

Medlem
The SAS transported 27.2 million passengers to 128 destinations in 2011. The Group’s home market is the Nordic Region.

Misstänker att ordet group glömdes bort. Roligt är det i alla fall.

Eller så har författarna på SAS helt enkelt ett väldigt stort ego och vill förtydliga att just detta är The SAS och att andra som använder sig av samma förkortning helt enkelt inte är lika mycket SAS som just SAS är. :)
 
Gillar de här nya funktionerna på EuroBonus profil. Du ser på en gång antalet poäng samt hur många flyg du genomfört under ditt medlemsåret. Bra jobbat SAS!
 
Toppen