SAS Hemsida "Du är redan inloggad"

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av cbroxe, 18 Oktober 2011.

1. cbroxe

cbroxe Medlem

Hej!

Jag får allt som oftast meddelandet "Du är redan inloggad", vilket jag inte är.

Jag försöker logga in, men det misslyckas. Då jag försöker igen, händer detta. Har detta hänt er också?

Någon som vet hur man löser det? (Förutom att vänta tills man blir utloggad på riktigt).

MVH

Christopher

2. vicce

vicce Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  3. cbroxe

cbroxe Medlem

Tack!!!

4. campaigner

campaigner Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Detta händer mig då och då också. Även om det finns en work-around (bokmärka en länk som ser till att man blir utloggad, så att man sedan kan logga in igen) så är det ju en väldigt märklig, eller snarare trasig, rutin på SAS hemsida. Om systemet nu tycker att man redan är inloggad när man försöker logga in, varför låter det en inte bara komma in på sidan då? Måste vara något fel i programmeringen, bara konstigt att det få fortsätta vara så år efter år...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!