Senaste nytt

SAS har slutat med varma handdukar i Plus?!

Resenären

Medlem
Ingen varm, eller kall!, handduk i veckan på SK1606 från Zürich. Det kan jag leva med, värre är dock plastbesticken i Plus-lådan.
Att försöka äta grovskurna morötter med dessa veka utensilier är löjligt.
 

olo

Medlem
Du kan utgå ifrån att det är upp till dagsformen som gäller. Inget annat kan förväntas.
Frågan är på vem? Jag hade den veckan två bra, inget speciellt utan bra , flygningar till Europa med rutinerade kabinchefer som jag flugit med förr - så om det är dagsformen på personalen som spökar tror jag mer på dagsformen hos lastarna.
Varm handduk två gånger denna vecka, men bordsduken och brödet har uteblivit - smör har det inte varit någon brist på!

Överlag svårt att få beställa något efter första omgången, mest suckande...
Samtidigt finns det andra exempel som detta på att dagsformen ombord spelar roll. Det känns på sådana flighter som ett under att inte hela serveringen glöms bort.
 

Agö

Medlem
Frågan är på vem? Jag hade den veckan två bra, inget speciellt utan bra , flygningar till Europa med rutinerade kabinchefer som jag flugit med förr - så om det är dagsformen på personalen som spökar tror jag mer på dagsformen hos lastarna.
Ett bra exempel är att jag fick varm handduk på fakirflight från LHR till ARN för två veckor sedan men ingen varm handduk på tidig morgonflight från CPH till LHR förra veckan trots att det delades ut på flighten hem senare (=handdukar var lastade).
 
Toppen