Senaste nytt

SAS har slutat med varma handdukar i Plus?!

Moco

Medlem
Tycker det har varit väldigt sporadiskt. Vågar påstå att det i mitt fall har plockats fram "dukar" och handdukar på ca 10% av flygningarna.
 

DeWi

Medlem
Fick höra av CC på CPH-BLQ förra veckan att de är slut hos leverantör. Detta var dock Cimber operated flygning, har inte heller fått på andra flighter
 

Silverfux

Medlem
Hade inga nu ARN-CDG-ARN. Inga dukar eller glasglas heller utan vanliga gråa pappersduken.... Kass mat var det också.... Bättre mat i go ARN-HKG...... Bättring sas tack :)
 
A

Aurora

Guest
Fick höra av CC på CPH-BLQ förra veckan att de är slut hos leverantör. Detta var dock Cimber operated flygning, har inte heller fått på andra flighter

Ut i fra denne tråden klarte jeg ganske raskt å gjøre den logiske deduksjon at det antakeligvis var tomt hos leverandør. Med dette innlegget føler jeg meg enda mer sikker på at det er tilfelle...
 

EBGGOT

Medlem
Ut i fra denne tråden klarte jeg ganske raskt å gjøre den logiske deduksjon at det antakeligvis var tomt hos leverandør. Med dette innlegget føler jeg meg enda mer sikker på at det er tilfelle...

Skönt att att SAS leverantörer inte förser sjukhus med medicin ...

Klart det finns lösningar på detta om kunden SAS gör påtryckningar om det nu är så fallet att det är slut hos leverantör. Vi talar om handdukar - inte någon produkt som en leverantör har patent på...
 

Jonasdk

Medlem
Jeg fløj ARN-LAX i forrige uge og der var der både varme klude og due i Plus men i sidste uge da jeg fløj LAX - ARN var der ingenting. Da jeg også fløj LAX - ARN i tirsdags var der heller ikke nogle varme klude eller due.
 
A

Aurora

Guest
Skönt att att SAS leverantörer inte förser sjukhus med medicin ...

Klart det finns lösningar på detta om kunden SAS gör påtryckningar om det nu är så fallet att det är slut hos leverantör. Vi talar om handdukar - inte någon produkt som en leverantör har patent på...

Usikker på hva du vil fram til? Har jeg framstilt det som at håndduk-produsenten også leverer produkter til sjukhus? I am very confused :p

Jeg antar at SAS får noen form for økonomisk kompensasjon fra produsent om de ikke klarer å levere etter avtale, det er jeg enig i.
 

EBGGOT

Medlem
Usikker på hva du vil fram til? Har jeg framstilt det som at håndduk-produsenten også leverer produkter til sjukhus? I am very confused :p

Jeg antar at SAS får noen form for økonomisk kompensasjon fra produsent om de ikke klarer å levere etter avtale, det er jeg enig i.

Poängen är: om det är en så logisk förklaring att det är slut hos leverantör så borde Det finnas en lösning på ett sådant "enkelt" problem - det borde inte få hända!
 
Toppen