Senaste nytt

SAS har inlett biljettförsäljningen på nya linjen Stockholm-Hong Kong

Dr. Miles

Expert
SAS opens ticket sales – Ready for take off to Hong Kong | SAS

"Tickets go on sale on 29 January with prices starting from SEK 6,550. During the campaign period, prices will start at SEK 4,999."
Tack för infon.

När jag har kollat platstillgänglighet på olika datum på Stockholm - Hong Kong flygningar, ser jag att O klass är nollade på varenda flygningar. (i alla fall de flygningarna som jag har kollat)
SAS brukar att använda O klass för billigaste kampanjpriser och i så fall bör det finnas någon fare basis: Oxxxxxx för ca 2.150 SEK exkl. skatter för att SAS kan erbjuda priser runt 5.000 SEK inkl. skatter.
 

Higgan

Medlem
Härligt att biljetterna kan bokas nu. Blir dock besviken på tiderna. Varför inte ha nattflyg båda vägarna? Lufthansa och Turkish har flighter som lyfter runt midnatt och dessa är alltid proppfulla.
 

Dr. Miles

Expert
Härligt att biljetterna kan bokas nu. Blir dock besviken på tiderna. Varför inte ha nattflyg båda vägarna? Lufthansa och Turkish har flighter som lyfter runt midnatt och dessa är alltid proppfulla.
Det finns diskussion om detta i andra trådar, så det är kanske bäst att du tittar i de här trådarna. :)
SAS lanserar direktlinje Stockholm Arlanda-Hong Kong | BusinessClass.se forum | 250.000 inlägg om resor
http://www.businessclass.se/forum/threads/vad-händer-med-sas-hong-kong-planer.22055/
 
Toppen