SAS har höjt poängpriset för Star Alliance awardbiljetter

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Nahoj, 31 Oktober 2018.

1. Tonton

Tonton Medlem

Nej, men de tjänar mer pengar på det! ;)

För att göra det ännu mer förvirrande så ringde jag in till Tallinn tidigare idag för att lägga till en hemresa på en Star Alliance 2-4-1-biljett. Fick enbart betala 150kr/pax i ändringsavgift. Utresan bokade jag för cirka två veckor sedan.

SAS - Konsekvent inkonsekventa!

Mr Basic och Brandten gillar detta.
  2. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gäller 375 kr för SAS-bokning på telefon oavsett status? Så har det inte varit tidigare .

3. danielhog

danielhog Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tror du tänker på ”telefonavgiften” som var fri för EBD tidigare. Den är mig veterligen fortfarande fri för EBD men den här ”bonusavgiften” betalas av alla.

Lyckas jag föra göra mig förstådd?

4. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Så om man inte har status så får man betala både bokningsavgift och telefonavgift?

5. Brandten

Brandten Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Enligt kvinnan jag pratade med skulle jag egentligen betalat 375kr men att de under januari varit snälla och bjussat på den iom strulet på hemsidan. Jag är EBD.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!