Senaste nytt

"SAS har Europas bästa flygplansmat"

GOTATH

Medlem
Hmm. Nja...
Ekonomi/ Eco Extra/ Business. Vad har de testat?
Min lista inom Europa, oavsett klass:
1) Aegean
2) Turkish Airlines
3) Brussels Airlines
4) SAS
5) Air France
6) Lufthansa
7) KLM
8) Swiss
 

agehall

Medlem
Man kan ju misstänka att de frågat folk på ARN. Isåfall har ju de flesta säkert inte flugit något annat än SAS i större utsträckning, så den där undersökningen ger jag inte mycket för.
 

Homer

Medlem
Man kan ju misstänka att de frågat folk på ARN. Isåfall har ju de flesta säkert inte flugit något annat än SAS i större utsträckning, så den där undersökningen ger jag inte mycket för.

Monarch som ligger 3:a bland LCC flyger inte ens till Sverige, och det gör väl inte Easyjet heller ?

Om det är ekonomi shorthaul det handlar om så tar ju SAS betalt för maten men det gör inte övriga på listan.

Skyscanner borde få ett pris för sämsta undersökningen någonsin.
 

NyfikenGrau

Medlem
De måste ju mena business om något...jag har tyvärr köpt från deras sortiment när jag suttit i economy och det var faktiskt riktigt otäckt. Deras geggiga renklämma kan de behålla för sig. :mad:
 

Traveller

Medlem
SAS mat har blivit klart bättre. Köttbiten serverad från London är riktigt bra, fisken från Paris likaså. Jag tycker inte alls SAS är särskilt dåliga då det gäller maten.
 

NyfikenGrau

Medlem
Det kan du ha rätt i Traveller, som jag skrev kanske de menar just business. CloudShop är ingen höjdare enligt min åsikt, inte de grejer jag provat i alla fall.
 
Toppen