SAS höstkampanj fr o m idag till 29/8

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av jth, 16 Augusti 2011.

1. jth

jth Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick just nyhetsbrevet från Eurobonus som meddelande att de har höstkampanj på europa och intercont från i morgon till 29 augusti, EuroBonus-medlemmar kan boka from idag.
    Det verkar vara den "vanliga" kampanjnivån, 5-600 kr för enkel europa och från 4500 kr till USA. Kollade lite snabbt på New York i början av november och till min förvåning verkade det redan ganska fullbokat på SK903. Kanske är pga höstlovet i Sverige dock...
    Edit: rubriken ska ju vara "idag till 29/8"

Last edited by a moderator: 16 Augusti 2011
  2. Airbus747

Airbus747 Medlem

SAS bör ha en ständig kampanj för att förbättra priser, fräschare businessclass(nya plan) samt deras lounger främst i Skandinavien.

3. Alx

Alx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Visst har SAS en hel del äldre flygplan, men det betyder ju inte att nya är bättre per automatik, komforten styrs ju av vilken konfiguration flygbolaget väljer snarare än åldern på själva flygplanet.

Om SAS business class produkt brister i kvalitet räcker det med att "bara" renovera den delen av kabinen i befintliga flygplan. Verkar onödigt kostsamt för ett ekonomiskt blödande flygbolag att byta flygplan varje gång man behöver uppdatera sin kabin.

Själv tycker jag att SAS allt som oftast är billigast till och från Sverige, särskilt i monkey class. Däremot är premiumklasserna ofta löjligt dyra på SAS!

4. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Här kommer sälja brevet som EuroBonus medlemmar fick idag om du inte redan sett det.

SAS Newsletter

5. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Detta hände igen för mig när jag bokade resan till CPH. Economy Extra var igen billigare än Monkey för det flyg som jag vill flyga.

Slide1.jpg

1 person likes this.
  6. Alx

Alx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Opps, det var ju faktiskt billigt även i premium på den sträckan! Helt enkelt: Too many monkeys in monkey class! ;)

2 personer gillar detta.
  7. Någon skrev: "Dom flesta medvetslösa sitter ju i turistklass..."

1 person likes this.
  8. Airbus747

Airbus747 Medlem

Medvetslösheten inträffar om regel i Businessklass där symptomen börjar i loungen. I apklass sitter som regel budgetresenären.

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!