dino_81
Medlem
Kopplat till mitt EuroBonus konto är endast mitt tilltalsnamn och efternamn. Jag har åkt många gånger på biljetter där mitt fullständiga namn (ytterligare ett förnamn) står med i bokningen. I bland ställer det till det då jag ska ange mitt EuroBonus nummer eftersom namnet på biljetten skiljer sig från vad som framgår av min medlemsprofil. För en tid tillbaka ställde detta till det med att få korrekt status i systemen, i princip uteslutande när jag flög med Lufthansa men detta verkar vara åtgärdat. I övrigt har alltid poängen kommit som vanligt och korrekt status (*A Gold) syns i bokningen.
Säkerställ vid incheckning att ditt EuroBonus nummer är med i bokningen så tror jag inte att du kommer att få problem med att få in poängen.
När det gäller APIS och ESTA har jag dock alltid haft med samtliga förnamn.
Säkerställ vid incheckning att ditt EuroBonus nummer är med i bokningen så tror jag inte att du kommer att få problem med att få in poängen.
När det gäller APIS och ESTA har jag dock alltid haft med samtliga förnamn.