SAS Gold Lounge, Oslo Gardermoen

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Martin Björnström, 8 Oktober 2013.

1. SAS Gold Lounge, Oslo Gardermoen

Ljus och trevlig lounge med bra läge. Bra utbud av dryck och mat. Goda möjligheter att arbeta och varva ner.

View the full post

2. Här är jag en gång i veckan! Betydligt lugnare här är än i motsvarande lounge i Stockholm. Ljust och fräscht.

3. pep

pep Medlem

En svensker ved navn Magnus Gustafsson (Sweden) har netop igår anmeldt tre af SAS loungerne på hvs. ARN, CPH, og BRU. Link http://www.airlinequality.com/Product/Lounge-SK.htm Han anlægger en interessant vinkel og har tilsyneladende stor erfaring. Resultaterne er 1. CPH 2. ARN og 3. BRU

4. Sjoedin

Sjoedin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag gör 4-5 besök/år i OSL och gillar loungen. Ganska bra utbud och oftast relativt lugnt. Tvåa i Norden efter CPH i mitt tycke

5. Mikael64

Mikael64 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Idag serverades en god kyckling med tillhörande såser. Det var också en grönsaks blandning med någon form av couscous och lax. Runt lunch blev det kanon god soppa och bröd till den. Bättre och trevligare än det som finns på Arn.

6. Eskil Krook

Eskil Krook Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag ska åka till Arn-Osl med SAS och tänkte använda SAS Gold Lounge på Arlanda. På hemvägen åker jag dock med Norwegian, finns det ändå möjlighet att använda SAS Lounge eller SAS Gold Lounge på Gardemoen? Jag är Eurobonus-Gold medlem och reser med en familjemedlem.

7. ARNBER

ARNBER Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej tyvärr inte du måste alltid åka med SAS eller en annan Star jag Alliance bolag.

8. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Eller kör tricket med att boka en fullt återbetalningsbar biljett med SAS, som du avbokar så fort du är inne i loungen :rolleyes:

Eskil Krook gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!