Senaste nytt

SAS gold lounge Kastrup CPH.

Jag flög 22.50-avgången i fredags, i loungen fanns det då gott om bröd och ost, grönsaker med dipp och liknande. Såg ingen varm mat men jag var så jäkla mätt efter mitt loungebesök i Frankfurt att mat inte stod på mitt schema!

Förvånansvärt mycket folk för en fredagskväll dock. Väldigt mysigt med brasan!

Okej, tack för svar! Det räcker nog för mig då.
 

Hafermann

Medlem
Jag flyger Swiss i veckan från Köpenhamn. På Longhaulen från Schweiz är det Business efter att ha fått genom upgrade bargain. Ner till Schweiz är det fortfarande Eco.

Kommer jag kunna komma in på loungen i Cph på min businessbiljett?

Tack på förhand.
 

fcx

Medlem
Jag flyger Swiss i veckan från Köpenhamn. På Longhaulen från Schweiz är det Business efter att ha fått genom upgrade bargain. Ner till Schweiz är det fortfarande Eco.

Kommer jag kunna komma in på loungen i Cph på min businessbiljett?

Tack på förhand.

Det ska inte gå att komma in i loungen i Köpenhamn då.
 

DrKlas

Medlem
Någon som vet när golvbytet i köket blir färdigt så det finns porslin och glas igen? Första gången jag såg Sorry!!!-skyltarna trodde jag det skulle vara en kort period men nu har det ju gå flera veckor.
 

Gusthild

Medlem
Kom till CPH i morse och stod och väntade på att gå in innan de öppnade.
Är inte EBG men tänkte om jag skulle betala.
04:55 var det smockat med människor utanför och en massa barnfamiljer.
Kändes inte riktigt som jag skulle orka höra livliga barn så tidigt så gick vidare..
 

ulagun

Medlem
Vilken tid slutar den här loungen servera middag? Är det i samband med stängning eller innan? Det är en söndag det gäller.
Middag är väl att ta i. Snarare något småvarmt. Min erfarenhet är att de börjar serveringen när maten är färdig någon gång efter kl 14. serverar tills den är slut. Har varit där vid fem-tiden och då har det varma varit slut. Frågade varför och fick till svar att de haft för många gäster. o_O
Återstod sedvanliga cous-cous salladen samt särimmerlaxen. Ja ni vet den som alltid uppstår som ny varje dag oavsett hur många år man ätit av den.
(På vikingatiden var det ju en gris, men pga av norska laxodlare förändras sägnen)
 
Siden det er snakk om gull loungen i cph. Jeg reiser i hovedsak business og litt ofte first med Singapore. Når jeg skal hjem til TRF sandefjord Lufthavn ( oslo south) har jeg 5 timers venting. Min flight er en sas code share med widerø WF. Jeg blir all tid nektet adgang til gulld loungen, og henvist til business. Greit for såvidt, men hvilerommet er mye bedre i gull loungen. Er det slik det skal være? Har to forskjellige gullkort, og det en er SIA solitaire. Ikke "end of the world", men veldig irriterende.p
 
Toppen