SAS Go/Plus, meny

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av seat56f, 9 Juni 2013.

1. seat56f

seat56f Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Menyn från dagens flight ALC-OSL. Mackorna fanns i ost eller ost/skinka, salladen som kyckling.

Cloudshop Store verkar ha fått ett något bantat sortiment, bara en vikbar folder, motsvarande ungefär sex sidor i den gamla katalogen.

Har mer högupplösta bilder, postar när jag kommer åt loungen, WiFi ombord är rätt trött uppströms.

Bifogade filer:

1 person likes this.
  2. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ser ut att vara samma kassa meny som släpptes för någon vecka sedan. Way to GO AWAY SAS.

1 person likes this.
  3. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tycker att den ser trevligt ut. Hellre mindre utbud men högre kvalité än stor utbud med lägre kvalité. Ser fram emot att testa det nya konceptet under kommande vecka.

Mikael64, 011430121, AndreasW och 5 andra gillar detta.
  4. henke12

henke12 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag ska flyga ARN-CDG imorrn i Sas GO.
    Verkar som jag inte ska räkna med att det finns nån slags frukostbox(liknande inrikes) att handla!?

5. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad är det med menyn som inger kvalitet?

Jag blir hellre mätt än betalar överpris för gårdagens sallad eller en gammal macka. ;)

1 person likes this.
  6. miramax

miramax Medlem

Vilken tid flyger du?

7. Tycker det ser rätt illa ut om jag ska vara ärlig.... Ser ut som samma utbud som finns hos DY + FR.

Tycker det är ok för passagerare i "GO", men om detta känns t.o.m dåligt för att vara Ekonomi Extra (Plus)....
    Det som jag tycker möjligen väger upp det hela är att Plus-biljetterna blev så modest prissatta (lägre än jag trodde iaf). På 6h flygning till LPA känns det som om utbudet är tillräckligt då man kan välja fritt, men det är långt ifrån imponerande.

De skulle nog ha slagit mindre på trumman när man lanserade namnet "Sky Cafe". Fick åtminstone mig att tänka större än det som presenterades.

Jag får ta en smaktest av samtliga saker på nästa flygning. Har en massa EuroBonus-poäng som jag aldrig kommer använda till annat ändå...

8. Jan Petterson

Jan Petterson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ska du köpa världens dyraste muffins? :)

2 personer gillar detta.
  9. Erik Bernskiöld

Erik Bernskiöld Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Menyn finns även på nätet här: SAS

2 personer gillar detta.
  10. henke12

henke12 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    7.15

Last edited: 9 Juni 2013

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!