Intressant tankevurpa här, det skall inte kosta nåt att resa, utan intäkterna skall komma ifrån reklam, som kunderna skall lockas att ta del av genom att få Eurobonuspoäng....undras om de har räknat på kostnaden för den direktreklamen här....speciellt för de som flyger mycket, som vi som klockar 50-100 flygningar per år. Rätt dyr reklam för att komma åt mig. speciellt eftersom de redan vet vem jag är och hur jag reser och de redan kommer åt mig via tidningen. Svårt att tro att de får ihop just den ekvationen, men med en radda andra ideer kanske det går ihop...om man trycker ner servicenivån ännu mer förstås....
De kanske borde gå ihop med ett spelbolag och kör internetcasino med respengen....speciellt eftersom folk sitter fast i en timme eller så....eller när vi ändå tänker utanför lådan, varför inte porr, det säljer ju bra...där kan man ju lägga in reklambreak också...
Eller kanske inte ;-)