Senaste nytt

SAS Friends & Family

sweflyer

Medlem

Dr. Miles

Expert
Vet du om Refunders återbäring påverkar andra villkor? Typ att man inte har rätt till 24 timmars öppet köp, att det skulle räknas som 'travel agency booking' eller ses som ett tredjepartsköp på något sätt?
Du bokar inte genom Refunder.se. Bokningen sker på SAS webbsida (om du väljer SAS).
Du får en trackingtag som tar reda på var och hur mycket du handlade på en partnerwebbsida.
 

sweflyer

Medlem
Du bokar inte genom Refunder.se. Bokningen sker på SAS webbsida (om du väljer SAS).
Du får en trackingtag som tar reda på var och hur mycket du handlade på en partnerwebbsida.
Okej, det låter bra. Refunder verkar ha bra rabatter för resor (kanske läge för egen tråd). Dock är jag principiellt allergisk emot att boka med tredjepart involverad som jag ej känner väl till då jag är orolig att det skall påverka villkoren.
 

palmen

Moderator
Behövde ändra datum på min HKG-resa som jag bokade den första F&F kampanjen som HKG var med (Sas VIP Go så inte direkt 100% refundable)...
Fick mail igår om att datum ändrats och att jag gärna får avboka min resa kostnadsfritt.
Bokade då en ny resa med rätt datum minuten efter :) Tack, @Jakob Österberg !
Hmm, jag har också en resa som jag inte skulle ha något emot att ändra, undra om man kan få avbokning på den pga tidtabellsändring med 30 minuter på hemresan :)
 
Toppen